ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tomba o Super Charm

Kategori: Allmänt

Har varit i stallet med martina idag. Vi började med att mocka, tog typ fem minuter.. sen sdalade vi hästarna (tack Martina för hjälpen:P)
 Idag red jag Super Charm och Martina red Tomba. Charm var kinkig idag.. jag gissar på PMS.
Vi red lite halft vilse idag med.. men det var kul :D
Eftersom varken Martina eller jag var smarta att kolla klockan innan vi red iväg gissar vi att vi var ute ungefär en timme och femton minuter. Tillräckligt länge för att hästarna skulle bli ordentligt svettiga. Hehe... Tomba kunde man dra av svett.. trevligt trevligt.. 
Svampade av dem och gav dem lite kraft innan vi motde ut dem i hagen igen.. sen körde Martina hem mig men kom tillbaka en och en halv timme senare så vi åkte till Hööks för att se om de hade billiga ridbyxor. Det hade dom inte. Så vi begav oss till Eurostop istället och shoppade kläder. Jag införskaffade en kjol. (jag vet, Katte köpte en kjol, kors i taket)

Kom hem, käkade middag/kvällsmat, glodde på Tv och nu sitter jag här!

Vad har hänt sen jag var här sist då? hmm.. aa Spanade in Sonic Syndicate när de spelade på Diezel I Halmstad.. riktigt jeffla bra, varit i stallet, förbannat det dåliga vädret, spenderat pengar, tjänat pengar.. aa haft det allmänt gött helt enkelt. ;)


Ska kolla på en ilm jag köpte på Ekohallen idag.. "Swinfan" vette fan vad det är för film.. men den kostde 20 spänn så... e den skit kan du få köpa den för 50 :P

ha d fint!

How do you want to be rememberd? 

Gllider runt på YouTube.. hihi det e en rolig sida :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: