ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

det är över!

Kategori: Allmänt

jepp.. jag har hållt mitt tal! Äntligen! det var faktiskt inte så hemskt som  jag trodde att det sjulle va.. såg till att snacka först- annars hade det nog varit mer hemskt. jag menar.. då hade jag antagligen suttit och jämfört mitt tal med alla andras, och då hade jag blivit så in i helvete nervös. Nu var det rätt lungt, och det kändes ganska bra.  Fick bra respons iallafall- =)


Ska springa vårruset ikväll.. kan bli interssant :P Fast jag ska nog mest gå. har ju vart förkyld så jag tror inte jag pallar springa. Alltid en bra anledning. :P

jag har kommit på att jag använder en jäffla massa smilisar när jag skriver.. lite irriternde :/

hehe. nej nu har jag int´ge mer vettigt att  skriva.

ha d fint!

"Alla tjejer borde ha fyra husdjur i sitt liv: En mink i garderoben, en jaguar i garaget, en tiger i sängfen och en åsna som betalar för allt. "
-Paris Hilton

Kommentarer


Kommentera inlägget här: