ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

En kväll med skratt

Kategori: Allmänt

Igår var jag på Jonas Gardell "tlilfällig gäst i ditt  liv" på Halmstad teater.
Så underbart bra! Fräck, rolig med en stor nypa allvarligheter mellan varven. Skrattade så kinderna ömmade.  Killen har energi och scennärvaro, inget snack om saken.  Dessutom har han självhumor :)
Det enda irriterande var att jag fick något blont huvud precis framför mig.. så jag fick sitta med huvudet på sned mellan varven. Men vad gjorde det?!
tackar Axelsson för biljetten! Hoppas trisslotterna ger någon vinst..

I morgon är det APU igen, har avverkat en vecka av fyra när fredagen är till enda. Idag har jag rullat tre permanent, hel huvud på min docka. haha.. jag kan inte rulla permanent utan att bli förbannad.. det går inte!
Lockade håret på en liten tjej med.. så nöjd hon blev. :) alltid roligt med nöjda kunder.

Nu ska jag sova.
God Natt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: