ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

helg

Kategori: Allmänt

Så har helgen kommit och är nästan förbi. Dagen har spenderats genom att tänka på allt jag borde göra men inte har den minsta lust eller ork att göra. Vilket får mig att bli förbannad på mig själv. Sedan blir jag förbannad för att jag blir förbannad, att inte orka ställa sig osh stryka, tvätta, plugga mm på en lördag är ingenting att bli arg på sig själv för.

Varför kan jag aldrig bara tycka att jag är helt okej som jag är? Varför är det mycket lättare att skriva än att praktisera i verkligheten?

Fars dag i morrn då, vilket kommer bli som vilken söndag som helst för mig då jag inte haft en riktig farsa på några år nu. Grattis till er som har det,

Kvällen ska spenderas i bio mörkret med Carro. Vilken film det vlir har vi dock inte bestämt.. det enda jag hoppas är att den kommer att vara bra. 

Det blir kallare och kallare ute, hoppas snön väntar några veckor till. Jag vill ha en vit jul i år.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: