ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Människor - goda som onda

Kategori: Allmänt

Det finns två olika sorters människor i mitt liv.
Den ena gruppen är de som jag behöver, min familj, mina vänner, de som stöttar mig i mina val i livet. Utan dem skulle jag stå ensam. Hos dem känner jag mig trygg, vilket ger mig en bra grund att bygga på.

Den andra gruppen är de som gör mig starkare genom att utmana mig. De som talar illa om mig, det är de som får mig att samla mod. Att se framåt. De får mig inte bara att tro mer på mig själv. De lär mig att vända ryggen åt sådant som inte är värt att lägga energi på. Att se mellan fingrarna och ignorera.
Jag behöver dem lika mycket som de andra.


Och till Elin.. jag fattar inte heller dessa röda och blå streck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: