ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Prestationsångest

Kategori: Allmänt

När man får prestationångest när man köper julklappar,har man inte gått lite för långt då? Jag ar ju inte ens börjat köpe dem än! Men bara tanken att det snart är dags ger mig en klump i magen. 
varför? För att jag vill ge alla mina familjemedlemmar något fint och personligt så att de förstår hur mycket jag tycker om dem!
Men egentligen.. Man ska väl inte behöva ge något svindyrt bara för att bevisa det?! Eller?

Sedan har jag funderat lite.. (jag vet, kors i taket) på alla dessa bloggar. Är det en modefluga det här? Att blogga? Eller kommer det vara något som faktiskt håller i sig en längre tid? Personligen var jag faktiskt lite fundersam över detta med bloggen. Innan jag skaffade en själv då. Det är skönt att bara få skriva ner vissa tankar, istället för att ha dem omkringsnurrandes i huvudet. Sedan är det jättekul att läsa andras bloggar! :) Fortsätt skriv pojkar och flickor!

har förresten flätat håret! Tog tolv timmar att fläta mitt hår till 97 flätor.. men nöjd är jag! Så skönt att slippa borsta håret på morgonen! Det enda är att de är ivägen iblan, fast fet kanske är jag som inte har vant mig vid längden riktigt? I vilket fall som helst är det kul att ha långt hår för en gångs skulle.. inte är det fluffigt heller! :D

Nya marabou med non stop, det är grejjer det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: