ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Grått och trist

Kategori: Allmänt

vaknar av ingenting.
Kan inte somna om fast det är minst en timme innan det är dags att stiga upp.
Måste ha slumrat till för rycker till när mamma väcker mig.
Vill inte gå upp, har ont i huvudet, dessutom är det mycket varmare under täcket än i rummet.
Kravlar mig upp och trycker i mig mackan min snälla mamma gjort åt mig.

Cyklar till skolan, tack o lov har jag fixaqt hörlurar till min mp3. Piggnar till av den kyliga luften.
Allt e grått och trist, man blir ju deprimerad av att bara titta på omgivningen.
har psykoligi på morgonen, faktiskt helt OK lektion. Ser en film som jag redan har sett. Behöver inte tänka så mycket då.
Äter lunch, pommed med kyckling. Gott !
Har historia utan lärare, ska skriva om revolutinerna, fattar ingenting. Skriver ihop något, undrar vad min lärare kommer tänka om mig efter den uppgiften. Antagligen inget positivt.
fick ont i huvudet efter en halvtimme. Inte går det över heller. Vill bara hem och lägga mig nu. ska klippa en liten kille vid fyra. Blir inget sova för mig, har ju dock ingen skola imorrn. Skönt det.

Fy, blev inget roigt inlägg det här.
Men ibland behöver jag bara skriva.
Skriva om egentligen ingenting så kan man släppa det sen.
Ska packa ihop och gå hem nu.

Dagen kan ju fortfarande bli kul...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: