ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Äntligen fredag!

Kategori: Allmänt

Äntligen äntligen är det fredag! Fast egentligen känns det inte som en fredag. Var ju inte i skolan varken i tisdags eller onsdags. Anledning? Inga lektione helt enkelt. Projektarbetet får man ju göra på valfri tid, så vi bestämde oss för att inte ha något möte den här veckan. Vi har ju redan modeller och Goldwell som sponsrar oss med färg Det enda vi inte har är inspiration, SÅ vi ska vänta till efter London resan och frisörmässan innan vi börjar med modellerna, förhoppningsvis har vi lite mer ideer då. Sedan är ju projektarbetets dedline inte förren till våren, så stressa är ju ingen ide att göra.

Vad har jag gjort idag då?
Vi hade kundpass i förmiddags. Fick ta över Fridas kund, gick bra, klippte topparna bara. Sedan var det lunch och iväg till andra huset för Samhällskunskap A.. Haha vi såg något klipp om hårdrockare. Hmm inte illa menat men var de lite bakom flötet eller? Snacka om att leva för sin kultur!
Sen skrev vi vidare på vårt arbete, Sess, Linda o Jag. Alltid kul att jobba med dem! Fick riktigt mycker gjort med, vilket alltid är skönt.

Gick hem från stan, ledde cykeln. Jag vet, jag ÄR konstig, men jag tycker om att gå. Med musik i öronen är det riktigt avkopplande. Även om fok tittar lite förundrat på en. Men den bjuder jag på!

klippte mammas bror ( Hej hej om du läser detta förresten!) och nu sitter jag här. Ska snart käka pommes! :D

Idol ikväll då, det gillar jag! Kanske lite töntvarning, men vem bryr sig?

hmm.. läste precis igenom vad jag skrivit, blev inget vidare intressant inlägg det här, men det skiter jag i :P¨
Många kramar till er!


--I can't make you love me if you don't--

Kommentarer


Kommentera inlägget här: