ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Katte 18 år :D

Kategori: Allmänt

Det är sant, Jag fyllde 18 igår ;D

Vaknade till skönsjungade sång (?) på morgonen, öppnade paket. Fick filmen "the Holiday" av syster min, en chokladkaka av brorsan, ett par örhängen och en helg i Stockholm med mamma och pengar till London-klassreasan av mamma o Håkan. Bra grejjer det! :)

Städade, gjorde lite läxa och lagade mat till gästerna, som kom vid halv tre tiden. Öppnade fler paket, en massa pengar och choklad. :D Det gillar jag, en bra komibanation det!
Käkade goda frallor och pajjer och den obligatoriska dajm-tårtan med non-stop på Gott!!

Det var min födelsedag det!
 
image16

                                                                Jag har fyllt 18år :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: