ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

solsken!

Kategori: Allmänt

Så glad jag var när jag vaknade i morse och såg att solen sken!  :) inte blev det sämra av att jag hade en skön sovmorgon och inte behövde gå upp förren vid halv nio.

Idag hade vi vattengympa på Ergonomin.. hehe. intressant var det. ganska kul och det kommer nog kännas i kroppen i morgon. Förhoppningsvis, annars har det ju inte gjort någon verkan. :P
Blev ännu gladare när vi kom ut igen och såg att solen fortfranade sken och att det inte alls var kallt. Hoppas det vänder nu, jag vill ha vår!

Redovisning på historian idag, gillar inte alls muntliga redovisningar.. men vad gör man? alla snackar typ om samma sak med. Upprepning upprepning. Bra, kan man lyssna en gång, sen kan man koppla av hörseln och bara le lite smått. hehe

nej, sitt inte där framför datorn.. ut i solskenet med dej!
image32

Kommentarer

  • Linda säger:

    Tack! Mår bättre nu. Är nog hel frisk tills imorn, sköönt. så ni gjorde redovisningen iaf :O hoppas dt gick bra. tur dt ej va en så stor uppgift, annars hade
    jag missat mkt. Gjorde vi ngt mer på his?
    Jarå , ska kma ihåg nycklarna:D Puss

    2008-04-07 | 18:40:34

Kommentera inlägget här: