ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

styrketräning..

Kategori: Allmänt

hade styrketräning på ergonomin idag. Inte min grejj.. att springa på rullbandet var visserligen ganska kul.. men resten. Nej tack. Om jag har några muskler i kroppen är de väldigt odefinerade.
Men lite nyttig känner man sig efter en timme på gymmet. Fast jag blev rejält besviken på den extremt äckliga maten i skolan.. Fick bli till att käka sallad, dvs ananas och gurka  :( Som tur är ska man hem till mormor sen, Top Model på TV tillsammans med en god kopp kaffe och en kaka. Nice nice :) Vet inte varför, men kaffe är alltid lite godare att dricka tillsmammans med trevligt sällskap. Kaffe är som att röka.. gruppaktivitet. (eller aa.. vad vet jag)
nej fy vad kaffesugen jag blev! Inte blir det bättre av att jag håller på att somna.. att sova under lektionen är dock ingenting jag rekomenderar. I alla fall inte om man ska få ett någorlunda betyg.

Vad händer annars i veckan? Övningskörning i morgon, ska lära mig att gasa och bromsa hehe.. Dansen, skola, historia uppgift. tja.. inte mycket mer än så vad jag kommer på nu.


Det var sol i helgen, vart tog den vägen?? Va?!

Peace

Kommentarer


Kommentera inlägget här: