ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

back from school

Kategori: Allmänt

jaopp, blev ju ingen folkhögskola för min del. Fast min lärare tycker jag ska överväga att gå en allmän linje, får se vad som händer med den tanken.
Just nu sitter jag och funderar på hur jag bäst lägger fram ett bra CV. Shit vad jag hatar att skriva om mig själv! Det går ju inte, jag kan helt enkelt inte skriva något bra om mig själv. Fast det kanske bara är att ljuga ihop något som låter bra? jaja.. det löser sig hoppas jag. För det är ju tanken, att jag ska börja jobba. Hoppas jag hittar något inom en snar framtid, annars lär väl mor min bli ganska förbannad. En arg mamma är ingenting man vill handskas med precis.

Menmen,, saknar redan mina klasskamrater på Hjälmared, om ni läser det här så ska ni veta att det inte var ni som var orsaken till att jag slutade! Hade det inte varit för att kursen inte kändes rätt och för att det ju faktiskt tar en slant att gå på skolan hade jag definitivt stannat. Men nu blir det ju lite fel att läsa en kurs bara för att det är kul.  Iallafall inte om man inte har pengar, och är det någon som fått intrycket av att jag har det? Ni hade ju fel, kan jag meddela.

Nu ska jag surfa runt lite innan jag tar och läge Medvetslös i några underbara timmar. Shit vad trött jag har varit de senaste dagarna! Igår tillexempel, lektionerna slutade vid tre tiden, efter att ha snackar lite med husmor angående uppsägning av rummet gick jag ett varv runt sjön. Väldigt fint måste jag säga, även om jag snubblade över trädrötterna var och vartannat steg. Sen var det kvällsmat, och när jag sedan kom upp på mitt rum igen gick jag raka vägen till sängen och däckade. Detta var runt sju snåret, vaknade runt halv tio igen, men är fortfarande lika trött. Hur fasen kan man vara det efter så mycket extra sömn? Knepigt.

Men men, nu visar klockan 00.00, är ett fredag eller lördag då? Har alltid funderat på det, är det någon som har ett bra svar på den frågan får ni gärna ge en kommentar.


hemlängtab

Bara för att jag har hemlängtan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: