ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Systematiskt kaos

Kategori: Allmänt

tjenixen alla
sötisar som läser!

I min hjärna rådet det kaos just nu. Ungeför lika mycker kaos som jag har på mitt rum med alla saker som ska packas ner. Fast  på något sätt lyckas jag med att ha lite ordning på allt.

Igår var en bra dag, Knallade in till stan för att möta upp med Malin och Agneta för en sen frukost på Epsresso House. För min del blev det räksmörgås och en islatte. Gott värre. Vi promenerade runt i affärer en tag. Jag och Agneta inhandlade armband. Riktigt snygga sådana med :)
Vi tog bussen hem till mig för lite kladdkaks-bakning. Kladdaka är aldrg fel ser ni. Vad som än nder kommer kladdkakan alltid överleva. bara så ni vet. Medan kakan stod i ugnen toppade jag håret på Agneta.
Malin! Jag tycker du har en jättefin hårfärg! ingen färg behövs!

Malin o Agneta

Malin o Agneta inne på Espresso.
Det var så kul att träffa er igen tjejer! Lova att ni kommer och hälsar på!

Imorhgon blir det lunch med Carro på stan. Hoppas bara jag inte har alltför ont efter mitt tandregleringsbesök. Annars får jag väl käka soppa! :P För det är ju så gott...




Är det någon som saknar den här boken? Kan ju informera er om att det gör inte jag!!
Sorry Fredrik, men den här boken, eller vad man ska kalla det, är rikfigt snurig,




jag o mormor
tack för maten! Den var super!
:)

Nu börjar snart So You Think You Can Dance.. bänka er framför TV:n gott folk!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    vi kommer! :D

    2008-09-13 | 19:15:30

Kommentera inlägget här: