ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

the last day

Kategori: Allmänt

Sista dagen hemma idag. Packar det sista. Det går rätt långsamt. Dels för att TV:n är på. Men mest  för att det tar emot att packa ner alla saker som jag ännu inte flyttat till huset i Alingsås. Det är mest småsaker, men det är ganska många småsaker. 
många bäckar små blir till en stor å
Jag har visserligen inte gjort så mycket idag. Men jag känner mig ändå trött. Kanske är det för att jag hela dagen har gått runt och tänkt på en massa minnen från det här huset. Alla glada stunder, men även en del trista. Det är nästan så att jag känner mig lite snurrig.
Jag bockar och bugar och tackar för att jag har varit priviligerad att bo i ettt hus med så mycket positiv energi. Jag tackar också för allt det negativa.
what doesnt kills you makes you strong.
Men nu är det tid att stänga dörren och börja på något nytt. Ska försöka se en möjlighet i motgången.

Kommer inte att ha något internet i några dagar, så kommer inte att kunna hålla er uppdaterade om flytten och skolstarten. Men det kommer, var så säker!


Kramar




We fear how we feel inside

Kommentarer

  • Linda säger:

    Skolstarten?:O

    Men lycka till Katte !

    2008-08-16 | 20:17:39
  • Linda säger:

    Åh, går du där i Alingsås då? Redan skrivit in dej o så? Är dt något du ha siktat in dej på att jobba med :O ?



    Filmen var sådär bara .

    2008-08-17 | 13:54:42

Kommentera inlägget här: