ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

tröstshopping

Kategori: Allmänt

Nä, jag vet. Man kan inte köpa lycka. Men det kändes faktiskt lite bättre när jag kom hem med mina inköp från stan idag. Det blev inte så mycket dock, det tillåter inte plånboken. Men en jeans-kjol och en huv-tröja med tre-kvarts-ärm fick följa med mig hem. Dessvärre hittade jag inga snygga höstkläder. är det bara jag eller är 95% av plaggen i höstkollektionen antingen gråa eller bruna? Ingen av färgerna passar mig särskilt bra heller. Men det ska bli ganska skönt att få krypa in i stora tröjor igen. Det har jag saknat nu under sommaren.

Kom precis på att nu kommer hösten, och då infinner sig också min östdepression. Jag kan inte hjälpa det, den bara kommer. Inte så att jag blir värsta psykfallet. nej nej, jag mår bara lite mer allmänt piss. Om ni fattar vad jag menar.
Man ska tänka positivt, jag vet.
Jättelätt, verkligen.

Såg ni tennisen idag förresten? Vilken match! Håller tummarna för svenskarna i finalen!

Hur står det till med er då?

Yesterday is history. Tomorrow is mistery.
Today is a gift

kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: