ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

En fråga...

Kategori: Allmänt

Hejsan!

Har suttit uppe och slagit in julklappar.
Började vid en halv två. Jag och bror kollade på Mumien 3. Den var bra! Fast det kändes inte som en typisk Mumien film. Men den var helt okej ändå! :)
Sen dess har jag alltså slagit in julklappar, inte för att jag på långa vägar är färdig. Nix. Kollade klart på en film som jag började på igår, Freedom Writers heter den. Skitbra! baserad på en verkig händelse.. Klart sevärd :)


Kom att tänka på en sak såhär halv fyra på morgonen..
-Om man stryper en smurf, vilken färg får han då?



Klura på den ni!

Nu ska jag sova. 
GodNatt!


p.s. Kan skriva lite mer om min kommande operation imorgon eller något, just nu är jag liite för trött! d.s

Kommentarer

  • Anonym säger:

    hahaahaha!! jag vet!!! GRÖN!!!

    2008-12-25 | 01:13:56
  • Katte säger:

    sv: tror du?? haha, kanske :P

    2008-12-25 | 19:36:06
    Bloggadress: http://ayudame.blogg.se/

Kommentera inlägget här: