ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag - Im going home..

Kategori: Allmänt

Fredag idag!!
Härligt värre, är på hyffsat bra humör, förutom att jag fortfarande har ont i ryggen och inte vet hur det kommer att bli med ridningen idag.. hoppas verkigen jag kan rida! Ska se hur ryggen känns när jag går till stallet strax.

Ska ju till Halmstad i helgen, vilket betyder att jag inte kommer att ha något internet, dvs inga inlägg. Kanske kommer med en snabb update på söndag kväll, om jag orkar, hehe.

Trevlig helg alla glada!

kraam



You made me hate myself..

Kommentarer

  • alva säger:

    Hej :) Det är alva (ifrån stallet) Är det OK om jag rider innan vi julpyntar i stallet? /kram alva

    2008-12-15 | 18:38:18
  • Katte säger:

    sv. Hej Alva! Kul att du spanar in bloggen :) Såklart det är okej.. ses strax innan fyra!

    2008-12-15 | 22:35:53
    Bloggadress: http://ayudame.blogg.se/
  • Tea <33 säger:

    det är så himla gött hemma hos momo å moffa<33 och så får man jue sova jämte dig sötis<33 älskar dig syrran<33 du kommer aldrig att fatta hur mycket!!<333333333333

    2008-12-21 | 21:02:05

Kommentera inlägget här: