ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Lördag

Kategori: Allmänt

Tjenixen.
Jag o syster sitter och kollar på "Britney - for the record". Ni vet, hennes avslöjande dokumentär. Ska bli intressant att se hur avslöjande den egentligen är. Yepp yepp



Så, idag har jag varit i stallet igen. Najs najs! :D Kan inte beskriva hur gött det är att sätta foten innanför stalldörren och känna lukten av häst, hö och läder. Sätta på radion, ta en grep och börja jobba. Så skönt att kunna bli riktigt smutsig, och inte bry sig. Idag tillexempel, när jag skulle kratsa hovarna. Mina händer blev helt netgeggade med lera. Brydde jag mig? inte ett skit, torkade av mig mot ridbyxorna och fortsatte som om inget hade hänt. Hur gött som helst!
idag hände inget speciellt, mockade och fixade iordnign allt som vanligt.
Red en runda i skogen, Fiffi var duktig som vanligt :D Skrttade förbi huset på hemvägen..
Idag sopade jag stallgången två gånger... kul, inte.

Tea och jag började kolla på Fantomen på Operan igår, orkade dock inte se klart den så vi fortsatte idag. Nu har jag fått min  syster att bli besatt hon med. Jag har varit det sen Frida visade mig den för nästan precis ett år sedan. Jag tror jag har sett den minst tio gånger, samt att jag lyssnar på låtarna jätteofta.
Jag är kär i den filmen helt enkelt!



Ha det fint!
Kramar





How am I suppose to look forward,
when everybody is talking about the past?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: