ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag - just another day

Kategori: Allmänt

Idag regnar det. Jag har inget emot regn, men inte när vädret är allmänt grått och trist. riktigt november väder, i DECEMBER! Man kan inte ha novemberregn i december. Då ska man ha snö, (inte slask) Riktigt fluffig snö! Är det inte snö ska det vara kallt och klart. Gärna solsken och typ 6- eller något. Det får ju inte vara för kallt heller! Här är vi inte kräsna, nej nej.. :P
Var dock ute med Vivi innan, då var det helt okej. Ganska varmt, med tanke på årstiden, och då regnade det inte. Jag tror faktiskt att det började precis när jag kom in. Vilken tajming va?! ;)

Sa jag förresten att jag skrev klart alla julkorten med adresser igår? Fast idag kom  jag på en hel del människor som jag hade glömt. Såklart. Så lätt kom man inte undan. Men det är inte så farligt, ska bara skicka några till, typ tio till eller något. Härligt.

Hallå!
Jag såg precis att det verkligen kommer en Step Up 3!! :) Wiiie! det snackades ju om det, men visste inte säkert. Så kul! Tvåan ägde jue, ettan var ju super den med.. :) Cant wait! :)

Ska skriva julkort nu. (Har dock inte fått skrivkramp än)

Nu blev det kursiv stil på allt med.. jahopp. Orkar jag inte göra något åt, så nu får det vara så!

Ha d bäst!
kramar



You made me work a little bit harder.
Made my skin a little bit thicker.
You made me a fighter.
Thankyou

Kommentarer


Kommentera inlägget här: