ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

tjingeling!

Idag är det onsdagen den 3:e december.

Började dagen med en talrik mannagrynsgröt med jordgubbssylt. Gott! :D Sen plockade jag ur diskmaskinen innan mamma och jag åkte och handlade. Det blev lite komplicerat eftersom båda två glömde att ta med handlingslappen. Så vi fick handla ur minnet. Men det gick bättre än väntat, glömde bara fyra saker. Tyckte vi var duktigt :)
Mamma började jobba halv tolv, så jag släppte av henne vid sitt jobb innan jag körde tillbaka till huset och började lasta ur matvaror.
Sedan var det bara till att byta om och knalla iväg till hunden. Idag var vi ute i ingefär 75 minuter. Härligt! Även om det är lite regnigt så är det inte kallt och riktigt skönt promenadväder.

Till lunch käkade jag broccoli med fetaost samt en ostsmörgås. Sen blev det en tallrik nyponsoppa med glass. Däremellan plockade jag ihop tvätten och torkade ur hyllplanen i köksskåpen. Inte alla kanske.. Men kom en bra bit på vägen iallafall! Tänkte fortsätta imorgon. Men sen skulle vi tydligen laga mat. Inget speciellt, vi fixade några hamburgare med pommes. tja.. jag käkade sallad med pommes.

Sen blev det en promenad till innan Oskyldigt Dömd, som jag tittar på nu!

Jag har ett riktigt i-landsproblem: Ska jag måla naglarna i lila eller blått? Eller kanske svart? Vinrött finns med..

aya..
ha d fint!



Här är en bild på mig och Fiffi
:D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: