ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Tisdag - det är väl typiskt?!

Kategori: Allmänt

hejsan alla söta!

Idag sms:ade Johanna och frågade om jag ville följa med när hon och FIffi skulle träna dressyr. Klart jag ville.. Tänkte bara köra iväg till Ginza för att inhandla lite julklappar först. Inga problem, enligt P, som körde och som hade kläckt ideén skulle det bara ta max en och en halv timme. Lugnt jue! Men icke.. tror du inte att vi kör vilse? I vanliga fall har jag inga problem med att gå eller köra vilse, tillbaka hittar man ju alltid på något sätt. Men idag var det lite frusterande med tanke på att det skulle vara så kul att se på när Fiffi blev riden. Ni vet, det är en sak att sitta på hästen och rida och att se det utifrån, om ni fattar vad jag menar.. Blir sjukt sur! Kunde ju inte förra veckan heller! Bajs!

Men men, det är smällar man får ta här i livet.

Snart kommer mamma hem och då ska vi börja på maten. Idag ska vi äta hamburgare, nyttigt värre, eller  hur :P Men äh! Det är ju faktiskt sallad i en hamburgare! :D Eller hur!?  Jag har inte ätit något annat än frukost idag, (yaya,, man ska äta tre mål om dagen samt mellanmål.. bla bla.. yiddiayddiday) Men det blev inte så helt enkelt. Gjorde pannkakor till husets sjulkling vid halv ett tiden , och då var jag inte ett dugg hungrig själv. Vem pallar äta när man inte är hungrig? Nä, just det.
Men nu så... skulle kunna käka upp en ko.. lr ngt

På fredag ska jag till Halmstad igen! tjhoho! tänkte inskaffa julklappar till mamma, hon är den enda jag har kvar att köpa till insåg jag precis.. gött :) Tänkte hinna med att umgås lite med min lilla hund med. Saknar henne! Är det någon som har lust att säga hej till mig är ni välkomna att kontakta mig! :P

Nepp.. ska kolla runt på arbetsförmedlingens hemsida och se om man hittar något kul.. (stor chans..)



Jag och syster
<3

Kraam :))

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Godmorgon! :)

    svar: eller hur, det finns nog inget tråkigare ämne än matte.

    åh, det lät supermysigt :) Nej, ingen snö alls har vi här i sthlm :/ Själv då?

    kram

    2008-12-10 | 09:01:12
    Bloggadress: http://bubbelsnubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: