ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag - regnig ridning

Kategori: Allmänt

Idag fick jag lite sovmorgon! :) Kunde behövas med tanke på att jag somnade först vid halv tre i natt. Då fick jag och syster äntligen släcka lampan. Vi var ganska trötta kan jag ju meddela! Shit alltså.. den sista halvtimmen gick åt till att övertala varandra att vi var vakna.
Syster var tvungen att gå upp klockan sex, men själv kunde jag sussa fram till halv nio ungefär. Sen tjöt min mobil. Skulle nämligen ut med Vivi idag. Brukar normalt inte ha henne på torsdagar, men idag blev det så. Trevligt :) Vi var ute i drygt en timme, mamma kom och mötte mig, så vi gick tillbaka till huset tillsammans och fixade lite lunch. Broccoli med lax och fetaost blev det idag. Också en kaffe med jordnötskaka på den. Mums!  

Sedan bar det av till stallet.
Fiffi kändes pigg och framåt när jag red. Men ville inte alls göra något lite mer krävande. Var motvillig så fort jag började ta lite i tyglarna. Skrittade en runda. Gick bra :)

nu ska jag sova!
Har en klippkund imorgon, sen är det stallet igen. Samt film hos Johanna.. (hoppas jag iaf!)
Sorry Johanna, du vet vad jag menar! ;)



Här är jag, två år, med mammas nattlinne..  Det var kanske lite stort då ;)

God Natt!



Kommentarer

  • Johanna säger:

    Haha, sorry:) Vi hade ju kul i fredags i alla fall:) Gud vilken liten gullunge som ler på bilden;P Vågar man fråga vad det är för operation du ska göra...? Vet egentligen inte om jag vågar fråga, det kan ju vara känsligt... Ha det fint:) Kramar

    2008-12-22 | 21:14:22

Kommentera inlägget här: