ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

1 vecka sen sist...

Kategori: Allmänt

hehe ooops. :P Det har visst gått alltför länge sedan jag skrev senast. Men till mitt försvar ska jag säga att jag har haft riktigt mycket att göra den senaste veckan. Svenska C, religion och Ergonomi. Sen ska man inte stressa och hinna sova med.. shit. Dygnet har för få timmar helt enkelt.

Vad gäller Gesällen går det skit.. hehe. Jag har inga modeller helt enkelt. och vad gör man när man inte har några modeller? Nej, det är en bra fråga. Egentligen borde jag ju göra något åt saken och inte sitta här och klaga.. men men.

okej.. ska försöka skriva lite oftare från och med nu.. men det känns så trist att skriva om man inte har något speciellt att skriva. Vem vill läsa om mitt patetiska liv?!



If you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew



Tänk att få vara fördomsfri..

Kommentarer

  • Linda säger:

    Haha ne kanske inte, man hon sa dt haha

    2008-02-10 | 15:26:04
  • Katte säger:

    hehe jag tror jag kommer ihåg det :P

    2008-02-10 | 21:03:31

Kommentera inlägget här: