ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

hmm..

Kategori: Allmänt

Egentligen hade jag ju tänkt lägga upp en bild från förra fredagen när vi var hos Frida.. men eftersom min älskade dator har fått fnatt igen får jag väl vänta med det..

Shit vad en vecka har gått fort.. snart är lovet slut ju! Tillbaka till skolan, stressen (ok, jag har varit stressad hela lovet) och allt pluggandet.
:( buhu Men vad gör man inte för en utbildning?

Vad tycker ni egentligen om melodifestivalen? Jag måste säga att jag gillar pausunderhållningen mest. Björn Gustavsson.. elller stavar han med "f"? I vilket fall som helst. Underbart roligt, är det inte!? :D
En omgång till imorgon.. får se vad vi bjuds på då.

Idag har jag varit duktig, Handlat med mor min i förmiddags, röjt undan i köket, och så har jag strykt en massa kläder :) Så, nu kan jag vara onyttig resten av dagen utan att ha den minsta dåliga smavete för det. Bra va! :)

Hoppas ni får en bra helg.. återkommer kanske med de utlovade bilderna..
Kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: