ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

trött och fattig

Kategori: Allmänt

alltså. tjena vad trött jag är!
Okej.. klockan är .1.00, men jag har varit skitseg hela dagen. Inte gjort något vettigt alls i princip. hade egentligen bara velat lägga mig och sova bort hela dagen. Idag har nämligen varit en sån dag man önskadae att man inte hade behövt gå upp, ni vet. Inte för attman har något speciellt tråkigt att göra. Men det känns fan inte bra ändå.
Det enda "nyttiga jag har gjort idag var att köpa en ny mp3-spelare. De flesta vet ju att jag har varit tvungen att använda min gamla freestyle med tillhörande kassettband i några veckor nu eftersom min gamla mp3 tackade för sig för ett tag sedan.  Men nu var det alltså tid att köpa en ny tyckte jag, (och alla i min familj som mobbat  mig helhjärtat varje dag då jag knatat iväg med min gamla freestyle på högsta volym) betydligt fattigare men betydligt uppgraderad återvände jag hem med mitt köp. Då kom problemen,.. hur fan fungerar den egentligen? nu har jag i alla fall lyckats laddat batteriet på den och starta gör den, men någon musik får jag inte i i den. Men det ska jag tvinga min bror att hjälpa mig med imorgon, eller idag blir det väl.

Melodifestivalen då.. det bästa var, som jag nämnt innan. paus-underhållningen :D
- låtarna ger jag inte mycket för.



Bry dig inte om de döda
bry dig om de som lever kvar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: