ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Dumma tandställning

Kategori: Allmänt

Dumma tandställning som bara skaver, inte går det att peta in den där lilla metallgrejen som skaver ordentligt heller. Får mig på dåligt humör.

Som tur är så är det ju fredag iadag, vilket betyder att jag har två hela sovdagar med absolut ingenting inplanerat. Vilket jag och min lilla mage behöver. Sömn och lite nyttig mat.. Bra Tv ska det bli med. Lets Dance ikväll, tycker jag är roligt, sedan blir det några late night filmer. Det finns inget bättre än att kolla på film på kvällarna ;)

Hoppas ni har en riktigt skön helg :)

Kommentarer

  • martina sjögren säger:

    Har du frisknat till än? om du vill med till stallet på tisdag dock har Bob åkt på tillridning men där finns ju massor av andra gosiga hästar.
    va förövrigt och galopp tränad Iton idag gick så sjukt fort! mäkta imponerad!

    2008-01-20 | 20:40:43
    Bloggadress: http://app.blogg.se/index.bd?fa=pf.view&pf_id=1849

Kommentera inlägget här: