ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Filmtips

Kategori: Allmänt

håhåjaja.. jag är bara så bäst på att uppdatera min blogg.. Och när jag väl gör det har jag ju absolut ingenting att komma med heller. Vilket spännande liv jag lever då.
Men det som har hänt är iallafall att mormor och morfar kommit hem från sin semester så nu behöver jag inte vara hundvarkt längre. Det här kommer låta helt sjukt, men jag kommer nog sakna Mimmis snarkningar på nätterna. Det var ganska tryggt att höra henne halv fem på morgonen.. på något knäppt sätt. 
Är kattvakt åt några grannar och deras katt har under de fyra dagar jag passat dem hunnit käka upp två fåglar och en mus.. varav den sistnämnda låg uppspydd på mattan i hallen. "välkommen till oss" typ. Trevligt värre. 
 
Men nu för att komma till rubriken för dagens inkägg:
En liten lista på bra filmer (enligt mig) som jag tänkte dela med mig
  - Four Brothers 
  - Pirates of the Caribbean (den första)
  - Enough
  - the Holiday
  - Shes the Man
  - Mamma vid 16
  - King Arthur
  - Fantomen på Operan 
och massa fler! Men dessa är några av favoriterna. 

Jag orkar inte börja packa..

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: