ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

So You Think You Can Dance ?

Kategori: Allmänt

Jag älskar det programmet! För er som inte vet vad det är är det ett dansprogram, man korar Amerikas favoritdansare. Jag blir helt i till mig varje gång jag tittar.. det finns så många vackra, duktiga och energirika dansare! Det bästa med programmet tycker jag är att de inte alltid frågar efter en perfekt teknik.. man letar efter en dansare med personlighet med. För utan personlighet kan man inte utveckla en koreografi så att den blir intressant att titta på. Programmet inkluderar allt från hip och och krumping till olika sällskapsdanser. så dansarna måste vara duktiga på att ta olika sorters koregrafi.
Än så länge är det bara auditions.. Men om vi säger så här.. det finns otroligt skickliga dansare, men det finns även de som är riktigt dåliga med! Speciellt roligt är de som käftar tillbaks! Haha.. och juryn blir skitförbannade! haha. så kul! :) Lite som idol.. om ni hajjar..



ett måste mina vänner. ett måste!

Ska till tandläkarn imorgon med.. Än så länge har jag aldrig haft hål i tänderna.. (ta i trä) Får se vad de säger imorgon. En gång fick jag en riktigt dum kommentar av en tandläkare.. Det första hon sa när jag satt mig i tansdläkarstolen var "oj då, här var det snett och vint. men du har ju tandställining" Va fan är det för en kommentar?? En professionell tandläkare som säger så till en femtonåring (det var några år sedan det här) Hade jag inte komplex innan så skulle jag ju fått det där och då. Men men.. Hoppas jag inte har henne i morgon!

Det känns som den här sommaren kommer bli som den förra.. :(

XOXO

Kommentarer


Kommentera inlägget här: