ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Dagens fråga

Kategori: Allmänt

hmm.. har tagit mig en funderare och tänkte börja med en "Dagens fråga" här på bloggen, dock med risk för att alla kommer tycka att jag har snott den här ideen ngn annan stans. och, ok, det har jag, har läst massor med bloggar som har just en "dagens fråga" Men jag vill ju veta vad just Ni anser om saker och ting. En del helt onödig fakta kommer det säkert att bli, men vem bryr sig? Sånt är ju bara roligt! En annan sak är att det inte finns en chans att jag kommer skriva en fråga varje dag, så, jag kanske skulle bli lite "originell" genom att göra en "veckans fråga" istället? och eftersom det är söndag idag, kan vi ju döpa det hela till "Söndags frågan" Eller ngt annat übertöntigt. Eller  kanske  "jag-slänger-in en-fråga-med-helt-ojämna -mellanrum-när-helst-jag-kommer-på-en-vettig/rolig-en" För det är så jag har på känn att det kommer bli..

Så, idag får det bli hela 2 frågor bara för att kicka igång det här riktigt ordentligt:

Fråga nr 1: Vad tycker du att jag ska kalla den här "dagens/veckans/söndags fråga" saken?

Fråga nr 2: Hur många klädesplagg finns det i din garderob som du aldrig använt?

Jag har minst två tröjor som jag aldrig använt, och jag kommer säkert inte använda dem heller!


Förresten! För att det här ska vara det minsta roligt krävs det ju att ni svarar på frågan med, så kommentera!

Nu ska jag sova!
sweet dreams
/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: