ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

nehepp..

Kategori: Allmänt

Ingen som svarar på mitt försök till dagens fråga.. kanske ska ta och lägg ner det helt enkelt? :P
jaja.. här kommer en fråga till, bara för att jag har en sån fin bild till den här frågan..

Vilken talang önskar du att du hade?



Jag önskar att jag kunde teckna/ måla!!
(det är alltså inte jag som gjort bilden ovan, hehe )


Idag fick jag mitt paket från ginza med :) vilket betyder en hel massa film att spendera dagarna med. Samt Evanescence platta att lyssna på. Och igår tog jag en sväng till stan för att se om det fanns några kläder att lägga pengar på. Jag kom faktiskt hem med både ett par jeans, två linnen och en T-Shirt samt lite annat smått! Jag som typ aldrig hittar kläder, men nu fick jag ju lite pengar på studenten, så då var det ju inte mer än ett krav på att jag var tvungen att shoppa upp dem!

Undrar hur det går i fotbollen i morgon? ngn som ska kolla?

Nu ska jag hoppa i duschen och sen placera mig framför TV:n med en film, ska dock försöka läggamig hyffsat i tid idag då jag har övningskörning imorgon (nej,  jag har inte tagir mitt körkort än)

natti natti
/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: