ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Studenten

Kategori: Allmänt

Jag har tagit studenten! Fy fan vad jag är bra.  :)

Dagen började med champagnefrukost hemma hos Maja. Mysigt värre. Gott var det med, det är inte ofta man får en såfan god frukost, men det kanske berodde på stämingen? Den var grym!
I skolan var det kramkalas med lärarna. De flesta tyckte nog att vi var ganska roliga, så mycket som vi väsnades. Tror nog de flesta hade en liten tår i ögonvrån när vår älskade lärare Fredrik höll tal. Han avslutade med Jag älskar er. Vi älskar dig med Fredrik! Bättre lärare kan man inte ha.
Sedan var det stipendieutdeling, Grattis till er! Sen var det äntligen dags för utspringning!! tjoho och ännu mer kramkalas med familjen. dagen innan hade vi fixat en vagn som vi nu åkte med i drygt en timme. Varmt till max, men vad gjorde det? Tågade genom stan till parken. där var det om möjligt ännu varmare och massor med folk. Letade up mamma som avslöjade att jag skulle få åka porche hem, najsigt värre :) Ganska skönt med lite fläkt i värmen.

Hemma var det till att spela värdinna, trodde inte alls så många skulle komma! tack tack allihop!

På kvällen bar det av til maja igen för lte förfest innan det var tylösand och studentfesten som gällde. Blev även n sväng inom stan innan min snälla mamma kom och hämtade mig, maja o linn.
Kan ju tillägga att jag sov grymt skönt den natten :)


Tjejer vi gjorde det!
                                                     Tjejer vi gjorde det!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: