ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

kommer du ihåg??

Kategori: Allmänt

Bara för att jag kom att tänka på den här... shit vad man skrattade ;D Min syrra fick alla avsnitten på DVD i julas, måste erkänna att jag satt och kollade igenom hela serien typ två gånger

image31

- gud vad kletig du e på tungan
- ja , det blir så när man slickar frimärken åt kommunen

Är det bara jag eller gick det utför med julkalendern efter mysteriet på greveholm?  Fast det kanske var jag som växte upp.. hehe.

-Nu e det bra, nu e det dåligt (...) Nu e det bra! Nu e det dåligt

aa.. minnen. :D

Kommentarer

  • Frida säger:

    Åhh Katte! jag älskade den när den gick!

    2008-03-24 | 19:02:09
  • Frida säger:

    Tjena! Jadå allt är bra med mig ;) Hoppas att allt är bra med dig oxå? Vad hittar du på på lovet då? Pusspuss

    2008-03-25 | 14:27:30

Kommentera inlägget här: