ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

vad i helv...

Kategori: Allmänt

SNÖ! det ska ta mig fan inte snöa nu! Jag som var så glad i helgen när solen tittade fram och det faktiskt var lite varmt. eller aa, varmt och varm, men ni fattar vad jag menar. Men så kom alltså snön idag, inte lite kallt var det heller, med blåst och skit. Slaskigt var det på gatan med, men jag tror inte att någon räknar med att snön kommer att ligga kvar. tack o lov för det, så länge det inte fryser på och blir is eller något annat skit.

Jag vill ha vår, om det var någon som inte förstod det.

Nu sitter jag på historian som ska börja ganska exakt om elva minuter. Längtar inte alls.
Nu är det tio minuter kvar.. nedräkningen har börjat.

shit, kommer säkert få värsta huvudvärken innan dagen är slut.

Nu är det nio minuter kvar. :(

Är inte alls avis på alla som befinner sig eller ska åka utomlands till värmen. Jag vill också!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: