ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Sol Söndag

Kategori: Allmänt

idag har jag solat! Varit riktigt lat idag.. bara legat på innegåredn och lapat sol :) Visserligen har jag faktiskt varit och lämnat tillbaka mina skor på skopunkten och klagat på min mp3 spelare. Ljudet på den har slutat fungera, så jag fick en helt ny :) Nu måste jag u dock komma på hur fan man får in låtarna i mp3- helvete med. Tog ju ett tag förra gången, om man säger så. Men det ska nog fixa sig den här gngen med.. om inte annat får jag väl tvinga min ack så hjälpsamma bror att göra det åt mig. Önska mig lycka till.. hehe.

Grillade hamburgare ikväll.. vad jag älskar grillat! I love it! Vrför smakar maten mycket bättre då istället för när man lagar den på spisen? Gott var det iallafall.  

Funderat,är bra eller dåligt det här med att solen skiner redan.. tänk om det blir som förra sommaren när det var typ regn och mulet hela sommarlovet? Det hoppas jag verkligen inte! Det ska vara sol under juni, juli augusti. Det bara är så.

Vist tusan. måste mejla in min Historia- reflektion. Den skulle vara inne idag, vaddå vara ute i sista sekund? hehe.. bättre sent än aldrig.

jag har ju helt tappat min förmåga att skriva korta inlägg-- lägger upp lite bilder för er som inte orkar läsa. :P

image36

Saknar dig...

image37

skitgammal bild på mig.. sommarlovet mellan nian och ettan

image38

Danijela och jag när frida fyllde 18 :D

image40

den bjuder jag på.. hehe
  - saknar mina flätor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: