ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag!

Kategori: Allmänt

Idag är det fredag! det betyder Idol, det betyder att veckan snart är slut, det betyder att jag inte kommer få ha huset för mig själv på två dagar.

Idag har jag varit ute och ridit :) Helt underbart väder, kallt, solsken och vindstilla. Hur gött som helst!! Var i stallet vid halv tio redan. Mockade, fyllde höpåsar och fixade med maten. Självklart hade jag radion på och diggade med i alla bra låtar. Vad skulle jag göra utan den radion?! Visst, man kan ha mp3, men på något sätt lyckas jag alltid trassla in mig själv och sopbortsen i hörlurs-sladden. Smidigt värre. Och jag har ingen lust med att tappa mp3:n i en hög med häst-bajs. Nej tack.
Fiffi kom snällt med när jag hämtade henne i hagen idag, Tack tack! Det positiva med att marken stelnar är att det inte sitter hälfte så mycket lera på hästarnas ben och hovar då. Bra! :)
Påväg till skogen, vi brukar rida där, blev hon plötsligt lite halv-rädd för en lyktstolpe. Lite lustigt med tanke på att den måste ha stått där ganska länge.. :P Men det gick bra.. efter lite tveksamheter gick hon snällt förbi. Ridningen gick bra, kanske inte sådär jätte-underbart-shitvadbrajag är- bra. Men helt OK! Skrittade genom samhället, eller vad man ska kalla det, på vägen tillbaka till stallet. Inga problem.

Tillbaka till stallet sedan fick jag en chans att värma upp mina frusna tår och fingrar. De var som små isbitar. Behöver jag ett par varma och fodrade rindskor? Yepp! behöver jag ett par varma ridhandskar? Yepp!
Bra som julklappstips kanske?!

Nej, ska klä på mig och köra iväg. Pappersarbete väntar hela eftermiddagen.
Sen blir det ju som sagt Idol ikväll! :)
Vem tror/vill du ska vinna?

Kramar!

Kommentarer

  • Tokio Hotel Albania säger:

    Hej!



    Är du ett stort Tokio Hotel fan? Bli medlem då på vårt albanska forum (forumet är på engelska)! Vi behöver allt fler medlemar vi kan få! Bli gärna medlem.. vi skulle verkligen uppskattat detta!



    ...för TH's skull? ;-)...

    2008-11-22 | 17:25:50
    Bloggadress: http://tokiohotelalbania.forumotion.com

Kommentera inlägget här: