ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Fredag

Kategori: Allmänt

Vaknade alldeles för sent, brukar inte hända, faktiskt! Men på någon vänster lyckades jag sova bort det första alarmet på mobilen, och vaknade inte förren den andra signalen tjöt er som inte vet, jag sätter alltid två alarm på mobilen, för att vara säker på att vakna. Det behövdes ju idag!
Har precis ringt till arbetsförmedlingen. Fy! Jag brukar få ett jättebra bemötande, men inte idag. Surkärring! Usch, hon gjord mig på riktigt dåligt humör. Lite medlidande kan man väl ha? aa! Shit, nu kan jag inte sluta tänka på det heller. jobbigt.

Idag då.
Ska käka någon form av frukotst, eller det kanske blir lunch? I vilket fall som helst passar det mig super  då jag inte är något big fan av frukost. Igår, till exempel käkade jag broccoli till frukost. Jättegott! :)

Senare, jag har planerat det till om exakt 70 min, ska jag knalla iväg till stallet. Det regnar ute, så just nu känns det inte jättelockande. Men när man väl kommer dit är det toppen :) Får se hur mycket ridande det blir. Med tanke på vädret och att jag har varit lite sjuk. men, ska inte ta ut något i förskott.. Vi får se hur det går!

Nu var det brunch!!

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: