ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag är jag sjuk.. pissigt värre. Egentligen blev jag sjuk redan i måndags kväll, men var ndå envis nog att åka och hjälpa till med lite pappersarbete igår. Skam den som ger sig, tänkte jag. Men det fick man ju äta upp idag. Ont i halsen och näsan som rinner och är täppt på samma gång. Usch och tvi och blä. Så idag ska jag inte göra någonting. 
Mer än att kolla på Andra Avenyn, som jag insåg att jag totalt glömt bort, och en och annan film. Jag älskar film! Speciellt tycker jag om att kolla på en film som jag inte har en aning om huruvida den är bra eller inte. Det är så kul att se utan att ha några förutfattade meningar. 


 

Bland annat ska jag se den här filmen, fixade hem den igår.
Kan tännka mig att det är en typsik Road Trip movie, men ändå? Man behöver väl inte alltid sitta och kolla på djupa depressiva drama-filmer? Missuppfatta mig inte, jag gillar såna filmer med. Rikigt mycket till och med. Men inte idag.
Nix, idag blir det en lättsmält film. Najs.


Men å andra sidan så kanske det skulle vara kul att se en film med lite mer djup i, så det blir nog den här filmen med. The Sisterhood of the Traveling Pants 2. Den första var sjukt bra. Så mina förväntningar på den här är höga. Böckern är grymt bra de med. (försöker visa mig lite intellektuell här, funkar det?)






Nepp.. får väl börja nu om jag ska hinna glo på allt jag vill innan jag blir frisk.
haha.. nu försökte jag vara rolig, Skrattar ni?!

Ha en bra dag!
Kramar

Kommentarer

  • My - miljöbloggen säger:

    Hej! Tycker du det är vackert att snorkla på semestern? Tycker du att fisk mättar många magar runt om i världen? Snart är detta ett minne blott, världshaven dör! Läs mitt senaste inlägg om detta och tyck till!

    2008-11-12 | 16:14:39
    Bloggadress: http://birch.webblogg.se/
  • Åsa säger:

    Hoppas du piggnar till snart!! =)



    Har du något favoritdjur?

    Isåfall vad är det för djur??



    Ha en trevlig kväll!

    2008-11-12 | 16:17:14
    Bloggadress: http://caspelihna.blogg.se/
  • Åsa säger:

    du har väll inte missat tävlingen jag har i min blogg? Ett höstigt halsband eller ett vintrigt halsband kan bli ditt.. bara några klick bort..

    2008-11-12 | 16:51:04
    Bloggadress: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: