ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

Yepp.. här var det dåligt med uppdateringar ser jag. Sorry sorry. Finns inte så mkt att skriva om bara.
Idag har jag varit i stallet en runda, ridit, mockat och fyllt höpåsar. Ska iväg om ca 45 min igen. Hovslagaren kommer idag, och jag lovade att vara där eftersom Johanna inte kunde. Inte så mkt att göra där då, visserligen. Ska ju bara se till så att hästarna är någårlunda ler-fria. Och kanske underhålla lillkillen när hans hovar blir verkade. Blir intressant att se hur han reagerar.

Det regnade idag när jag red med. Sånt där pisseregn. litet och äckligt. Ni vet, när man inte blir speciellt blöt, fast när man kommer in igen inser man hur blöt man faktiskt är. Jaja, ska inte klaga. Har en jättevarm och härlig jacka att krypa in i. :) En stor jacka! Jag ser säkert ut som en liten köttbulle på hästryggen, men ve bryr sig?!

Nehepp, ska strax klä på mig stallkläder igen. Känns inte vidare lockande att gå ut igen. Men det ger sig så fort man är ute.

Avlsutar med ännu ett kändiscitat:
"Rökning dödar. Om du dör har du förlorat en väldigt viktig del av ditt liv" Brooke Shields
"Det är fantastiskt att vara blond. Med så låga förväntningar är det lätt att imponera" Pamela Anderson

Underbart, är det inte?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: