ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

Sorry for sjukt segt uppdaterad blogg. (är det ngn som läser?)
Men har faktiskt haft datorkrångel. Så datorn fick gå till dr. P som räddade den från det dumma viruset som hade angripit. Så nu är den frisk och rensad.
Gött!

Ska göra praktik på ett dagis imorgon.. Det kan ju bli intressant! Lovar att berätta hur det gick. Imorgon blir en hyffsats stressig dag, inte för att jag har så jättemycket att göra, men kruxet är att jag ska till stallet, och jag måste rida innan det blir mörkt.. Men det hinner jag säkert med god marginal. Hoppas jag iaf, hehe. Undrar just hur mkt jag kommer att frysa imorgon när jag rider? och det är knappt minusgrader..

Nepp. Ska snart hoppa i bingen. Inte för att jag är speciellt trött. Men ska kolla på en film innan jag somnar.. hade jag tänkt. Förhoppningsvis blir jag lite tröttare då! :)

God Natt!



Är så trött på mitt hår just nu! Saknar mina flätor...

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej!

    Bara fint häär =) hur e dt med deej då?

    Puss

    2008-11-07 | 11:55:56

Kommentera inlägget här: