ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Söndag

Kategori: Allmänt

usch-- seeegt med uppdateringar.  Men ska skylla på att min dator har fått ngt virus skit eller liknande. Eller ja, virus är det ju faktiskt. Därför sitter jag nu på min systers dator. Det är vår gamla.. som vi hade i Halmstad. Min bror fick en ny, och jag tog den bärbara vi fick från skolan (gissa vilken skola jag gick på) Men nu är det ju som sagt massa mojs på den- Ska se vad vi kan göra åt det.

iaf.. har ändå inte hänt så mkt sen jag skrev sist. har varit i stallet.. kallt som sjutton var det ju, så nu har jag hittat en jacka från mamma som jag kan ha där. Gött!
Vet inte när eller om jag ska dit i nästa vecka.. men det hade ju vart trevligt :)

I fredags.. tog en fika på stan, käkade baguette med skagenröra. Diskussion uppstod om hur många sådana röror det  finns och vad är det för skillnad? Ni vet. Skagenröra, Västkust, havsröra-- vad är skillnaden egentligen? Är det någon som vet får ni gärna lämna en kommentar! Det hade uppskattats!


Igår var jag och syster på bio. High School Musical 3. Vad ska man säga om den? Jättesöt, superkoreograferad, genomtänkt. Inte så att man måste gnugga geniknölarna precis. Det enda som var kul var att det inte var jättelätt att förutse slutet. Jag menar, okej, den slutade ju med att alla blev lyckliga och bla bla. Men.. äsch,, nu vet jag inte vad jag menar riktigt. :P
I vilket fall som helst avrundade vi kvällen med I, Robot i soffan med god mat. Will Smith i den filmen är ju kanon i den filmen! Gösses vad jag gillar den skådespelaren. Har ni sett I Am Legend? 

Idag är det promenade som gäller! Skitfint väder ute.. najs. Har fått med mig syster så vi ska gå en runda om några minuter.  Letade fram vinterkläderna igår. Kändes lite som att man har gett upp hoppet om värmen då, hehe. Men ändå. Fick en jacka av min brorsa, fast han vet inte om det än, muahaha. han har knappt använt den, eller hela jackan ser ganska fräsch ut. Om ni hajjar vad jag menar?

Nu ska vi g ut tydligen.
ha d bäst!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: