ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

En lista

Kategori: Allmänt

Humör just nu: Trött..
Är det nåt du absolut inte äter: Banan!
Kläder just nu: jeans oh T-shirt
Musik just nu: Ingen.. men skivan som sitter i CD-spelaren är Nickelback
Vad sa du senast: "Nä.. konstigt" mamma undrade varför det inte gick att bifoga ett word-dokument. Som om jag skulle veta det?!
Hur många kuddar sover du med:  sex stycken...
Favoritväder: Vårsolen är så härlig! och åska, om man är inomhus då.
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: En kompis, bra musik, ett tält (inkl. madrass, kuddar, täcke, sovsäck)
Spelar du nåt instrument: Tyvärr inte
Morgon- eller nattmänniska:  Nattmänniska!!
Sparare eller slösare: sparare
Vem är viktigast för dig: Min familj, såklart.
Bästa film: "Four Brithers" är en favorit
Tror på liv på andra planeter: Absolut
Kommer du ihåg din första kärlek: hmm.. njae, inte direkt.
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet.. ?
Bio eller promenad: Bio
Snarkar du? jao..
Rädd för insekter? Nej då!
Äckligaste insekten: Fästingar
Bästa bok? "Sagan Om Isfolket" serien
Vad vill du jobba som? Om jag det visste
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Absolut! Ser skitkul ut!
Vad är du mest rädd för? Tiden
Är du rädd för blod? Nej
Gillar du att sjunga? Ja, men jag kan inte.. fast det skiter jag i! haha
Brukar du sola? Brukar inte behöva det.. Fast jag solar ju på sommaren som alla andra!
Vad gör du om du får hicka? Väntar ut den, eller håller andan.
Röker du? Nepp!
Snusar du? nix

Kommentarer


Kommentera inlägget här: