ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

Det regnar ute. Mysigt! Har nästan precis kommit hem. Jag var ute och gick en runda i regnet innan, promenerade in till stan. Kanske
låter helt sjukt att gå i regnet.. men det är faktiskt rätt gött. Om inte annat för att det känns så otroligt skönt att komma in i värmen sen. Mitt kaffe smakar lite bättre än vanligt :)
Ska krypa upp i min säng/soffa och kolla på en film hade jagb tänkt. Vilken vet jag inte, får se vad som känns passande. Eller ska kanske kolla på Americas Next Top Model på youtube? hmm.. se, valmöjligheterna är många!

Var det någon mer än jag som inte alls tyckte att veckans avsnitt av Andra Avenyn var bra? Det hände liksom ingenting som man inte hade räknat med. Dåligt.
Heroes är en annan serie som tyvärr inte blir bättre.. snarare sämre. Tråkigt. Den började så otroligt bra.. men nu känns det mest som en katt och råtta lek. Dessutom strävar de efter att bli normala hela tiden. Hur tråkigt är inte det? Nej, skärpning!

Ska ställa mig och stryka lite tror jag. Om jag inte gör det imorgon istället? Får se.. kan ju göra det lite senare ikväll med. Känner inte alls för att stryka just nu! Så, nepp.. lite senare blir jättebra! hehe

hmm.. annars då? Måste komma på något att ge till syster i födelsedagspresent. Hon fyller ju13 på torsdag. Har nån ide.. ska bara ta mig in till stan också.

Kaffet kallnar.

ha d fint!




"Heroism är inte bara att uträtta stordåd. Det kan också vara att kliva ur sängen på morgonen när det känns som en för stor ansträngning"
Citat hämtat från författaren Nora Roberts bok "Flammande Skyar"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: