ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag är det sådär skittråkigt väder igen.. det suger.
Inget intressant alls men ville bara påpeka detta... hehe

Vem åkte ur idol igår? Någon som vet? Jag såg aldrig utslagningen eftersom jag kollade på So You Think You Can Dance. Det är ju final idag! Visserligen vet jag ju vem som vinner, men jag har ju inte sett danserna för det! Ska bi så ku :D Me love that program.

Annars händer det inte så mycket. Ska som sagt till Halmstad imorgon eftermiddag. Stannar till på söndag igen. Stackars mormor som måste ta hand om mig, hehe. Förhoppningsvis får jaglax hos henne. Jag älskar hennes lax! den är super. Nä fy, nu blev jag hungrig! och mamma som inte kommit hem än. Får se när hon slutar så att vi kanske kan käka något. Det är så trist att äta själv.

Men, som sagt. SoYouThinkYouCanDance ikväll. Är det idol idag med? Det måste man ju se i så fall. hehe.

Choklad och kaffe Nu blev jag sugen på det med.

nej, ska packa lite. Åker ju inte fören imorgon eftermiddag, men ska till stallet med. Så det hade varit gött om man kunde få det mesta packat idag. Önsketänkande från min sida, hehe. Jag kommer med säkerhet packa allting is sista minuten imorgon. Jättesmart, för då missar man hälften som man måste ha med och tar med en hel del som man inte behöver. Så varför tar man inte och packar allting i god tid dagen innan då? Nej, bra fråga.

Det enda som kommer bli jobbigt är att jag inte har något internet där, vilket suger rätt hårt. Beroende som jag är. Har dock införskaffat mig i en hel del film att förgylla kvällarna med. Att sitta och titta på diverse narutprogram med mormor kan vara kul, men det finns gränser!



Ta hand om er!
/Katte

Kommentarer


Kommentera inlägget här: