ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

Fy fan- fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan.
Kan inte säga vad som är fan just nu ifall en viss person läser det här, men FAN är precis det rätta ordet för stunden.
Nepp.. får inte börja tänka så igen- Måste hålla huvudet högt. Vill inte att den här hösten och vinten ska bli som den förra. Nix! vara glad och positiv ska man vara! hela tiden...

Idag har jag varit i stallet.. fy sjutton vad kallt det var! Eller egentligen frös jag mest om tårna. Dels för att mina skor är så tunna. Skulle behöva ett par kraftigar stallskor, men det har man ju inte pengar till. Sen dels för att det är så lerigt överallt, Speciellt då i hästarnas hage. Lerigt som bara den, och blött. Så man sjunker ner i den blöta leran, så man blir blöt om fötterna. På sommaren hade skorna torkat, men det gör de ju inte så här års. Så därför blir tårna som isbitar efter ett tag. Ska iallafall sno mammas gamla vinterjacka att ha sedan när det börjar bli riktigt kallt :) hihi
På tal om kyla sägs det att det ska bli snöregn imorgon, Hoppas jag verkligen inte!

I tisdags var jag ju på Salgrenska.. tror jag nämde det? Iallafall så kommer det att bli en till operation. När vet jag inte säkert, det visste nog inte läkarna heller, men antagligen inte innan årsskiftet. Det är näsan och läppen som ska korrigeras. Yupp. De frågade om jag ville ha lokalbedövning eller sövas. Sövas! Tack! Inte tusan vill jag vara vaken när de håller på i ansiktet på mig! Det är ju rätt gött när de sätter på en masken så att man somnar, sen när man vaknar är det klart. Visserligen mår man rätt pyton efter sövningen, men va tusan. Vara vaken? nej.

I helgen blir det film med syster! Ngn som kan gissa vilken film vi ska se? Den går på bio nu.

ha d fint!
Kramar

Visste du att korven uppfanns 3000 år f.Kr?


Kommentarer

  • Leonita & Egzona säger:

    Så.. 2009 börjar närma sig. Finns det något oförglömligt som hänt dig 2008? Något bra då.. självklart händer det dåliga. Men låt oss föröska glömma det och gå vidare.. Nå, vad är det bästa som har hänt dig hittills 2008?

    2008-10-31 | 17:17:04
    Bloggadress: http://leonitaegzona.blogg.se/

Kommentera inlägget här: