ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Torsdag

Kategori: Allmänt

Idag har jag haft det riktigt gött! Var i stallet. Mockade och fixade maten på rekordtid, tror jag iaf? hehe.. det kändes som om det gick fort iallafall. Men det kanske var för att jag hade radion på och de spelade grymt bra låtar :) Hämtade in Fiffi, det var en syn det! Hagen var nämligen jättelerig pga allt regn och dessutom är den ju jätteupptrampad. Såg säkert ut som Bambi på hal is eller ngt- en in kom vi. Utan att trilla!
Ska rida imorgon med. trevligt! :)

Sedan bär det ju av till Halmstad imorgon med. Var på Maxi och handlade igår, så då passade jag även på att handla lite godis till bilredan. Visserligen är det bara två timmars körning. Men det kan vara gött att ha ngt att tugga på. Speciellt om syskonen somnar, då har man inte mkt annat att göra!

Nej, fy vad trött jag är!
Ska ta och fixa inför natten, sen blir det säkert lite film innan lampan släcks.
Just det, eftersom jag är i Halmstad i helgen kommer jag inte ha ngt Internet!

Trevlig helg!

Kommentarer

  • martina säger:

    HUr länge ska du vara i halmstad? Hade varit nice om du la upp lite bilden på hästarna på bilddagboken :D Shit vad jag saknar ridningen!

    2008-10-24 | 13:34:58
    Bloggadress: http://martinasjogren.blogspot.com

Kommentera inlägget här: