ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Visste du att... ?

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit ute och ridit! Jättehärligt väder! Ska rida imorgon med, hoppas det blir lika fint väder då. Får vi hoppas.
Håller på och försöker organsiera mitt rum här hos mamma med. Det går inte så bra.
Hemma i Halmstad hade jag fyra garderober, här har jag en. Får ni det att gå ihop? Nej, inte jag heller!
Men det går, det måste gå!

Nu ska jag strax sova, ska upp tidigt och baka imorgon!
Kramar




Några saker du kanske inte visste om mig?


Jag kan inte se skräckfilmer sjäv.
Jag avskyr bananer och all mat som innehåller bananer
Choklad däremot ÄSLKAR jag!
Jág har läst Sagan Om isfolket-serien (47) böcker, två gånger.
Jag är kaffeberoende.
Jag är alltid sur på mornanrna och pigg på kvällarna.
Spelar ingen roll hur tidigt jag går upp eller hur sent jag går och lägger mig.
Jag var två år och fyra månader när jag aopterades.
Jag föddes med Läpp-Käk-och Gomspalt

Visste ni det? Kanske, kanske inte.
 Nu vet ni iallafall!

Kommentarer

  • Linda säger:

    Sv: Hehe han är väl typ 8-9 månader nu. stooor :p

    2008-10-09 | 19:03:35

Kommentera inlägget här: