ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

*Kommer inte på någon bra rubrik*

Kategori: Allmänt

Sitter här och kollar in roliga klipp på youtube. Bland annat en kille från tyskland som sitter och gapskriker på sin dator för att den inte laddar tillräckligt fort.. haha! Så kul!
sök på "crazy german kid" på youtube om ni vill se klippet
Jag har precis hängt upp tvätten. Eftersom jag inte är jättelång tar det lite tid eftersom jag måste gå upp och ner på en pall för att nå upp till klädlinorna i taket. Som tur är har de en lite mindre klädtorkshängare (jag vet inte vad det heter, men ni fattar) på golvet så där kan man ju alltid hänga småsaker som strumpor osv. tack och lov för det, hade varit lagom kul att gå upp och ner på pallen för varje strumpa som ska hängas upp på tork.
hehe.. det här var typ dagens I-lands problem.
Imorgon ska jag damsuga hela huset. Detta ser jag verkligen fram emot. Jag som hatar att damsuga :( Inte bara för att det är dödens tråkigt, jag hatar ljudet med! Sövande, äckligt ljud. Ungefär i stil med ljudet på flygplan, hemskt hemskt. Men det måste ju göras, damsugas alltså. Så ska se till att göra det så fort jag kommer upp imorgon så har man det gjort sen.
kul att läsa om min städning? Nä, trodde inte det heller!


Måste förresten tipsa om en bok jag håller på att läsa. "Flammande Skyar" av Nora Roberts. Riktigt bra bok av en extremt duktig författare. Har läst Har läst fyra av hennes böcker och alla har varit lika bra. Men den bästa som jag har läst hittils av henne är "Farliga Vidder". Jag tror jag har läst den tre gånger och den är fortfarande lika bra :)a
Har ni läst någon bra bok nyligen?
Kan ju inte nämna böcker utan att ta upp de bästa böcker jag läst. Någonsin! Har svårt att se att någonting skulle kunna mäta sig med dem heller. De är så sjukt bra!
"Sagan Om Isfolket" heter de och de är en bokserie på 47 böcker. Låter kanske mycker med så många böcker i en serie. Men då ska man komma ihåg att serien är uppbyggd som en släktsaga. Man får följa släkten Isfolket genom århundraden.
Tycker man sedan att serien var bra kan man läsa en annan serie av samma författare "Häxmästaren" heter den.
De båda serierna sammanstrålar sedan och blir en ny serie "Legenden Om Ljusets Rike" Det viktiga är dock att läsa serierna i den här ordnigen annars lovar jag att du inte kommer att förstå någonting eftersom allting sker i rätt tidsorning. Böckerna är skrivna av Margit Sandemo!

                             


     
Bra böcker!
på bilderna är omslaget på ftörsta boken i varje serie

Nu blev jag sådär kaffesugen igen.. fast det kanske är bästa att sova?
Såg förresten en skitdålig film idag: American Dreamz. Värsta sömnpillret. Fanns kanske någon liiiten öjusglimt i den, men de var få och alldeles för korta. Dock var det en hel del bra skådisar med. Men det hjälpte inte!!

Nu ska jag sova!
GodNatt på er!
kramar
/K


den som påstår att det inte är jobbigt att vara arbetslös kan dra åt h****


One mans trash is another mans treasure

Kommentarer


Kommentera inlägget här: