ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Kommer ni ihåg?

Kategori: Allmänt

Jag läste en annans tjej blogg innan och hon skrev bland annat om den  tecknade serien Sailor Moon. Kommer ni ihåg den? Fy vad nostalgisk jag blev när jag läste det! Jag älskade den serien när jag var yngre! Kunde hela sången utantill, eller,, aa det kan jag nog fortfarande :P


En annan tecknad serie som jag tyckte var superbra var "Luftens Hjältar" Ni vet, Baloo med ett gult flygplan också hamnar han alltid i trubbel. Satt klistrad varje gång det visades! Är det någon som vet om det fortfrande visas på någon kanal? Hade varit kul att se..





Sailor Moon

vs

Luftens Hjältar


Vad säger ni? Vem vinner?






Idag har jag städat! Bland annat så har jag torkat av golven med en trasa, också har jag hängt upp två maskiner tvätt. Som jag nämde innan är jag glad att de har ett litet tvättställ ståendes på golvet. Annars hade det varit värsta träningspasset för mig jue!
På eftermiddagen tog jag, Philip och André bilen in till Göteborg för en vända i butiker. Inte för att man har några pengar, men att fönstershoppa är ju alltid kul. Men kostade ändå på mig en tidning där gruppen Sonis Syndicate var med. Alltid kul att läsa om någon man känner! :) Deras nya platta släpps imorgon btw!

Hmm.. vad ska man göra nu? Surfa runt på youtube kanske?
Sen ska jag sova!

Kramar till er!











Kommentarer


Kommentera inlägget här: