ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

Sitter och kollar på Idol. Ganska skön underhållning så här i slutet av dagen.  Undrar egentligen hur mycket deltagrna själva har att säga till om? jag menar, de har en stylist som säger åt dem vad de ska ha på sig. En röstcoach som säger åt dem hur de ska sjunga. Frågan är hur mycket de får bestämma själva?
Men det är ju hyffsat kul att se på, och den nya juryn känns bättre än den första. Faktiskt

haha.. det har gått en sisådär trettiofem minuter sen jag började skriva. Idol är alltså slut. Inte utröstningen då, men alla tjejer har sjungt. Tror inte jag har någon specifik favorit än. Men det var någon som jag inte tyckte var sådär jättebra.
Får se vem som blir utröstad.

Jag fick rida idag! :) Johanna ringde vid tolvsnåret och frågade om jag kunde ta Fiffi idag. Visst kunde jag det! Mockade och red en tur i skogen. Så underbart! Inga jobbiga insekter som stör en heller och ganska lagom varmt. Liiite varmare hade det kunnat få vara, men hellre så här än när det är tokvarmt. Ni vet, när man svettas sönder bara av att skritta. Nej fy.

Fick brev från Arbetsförmedlingen med. Blev kallad till någon slags informations. skit. Imorgon! Bra framförhållning måste jag säga. Inte för att jag hade några planer imorgon, men öppna ett brev klockan 17 som säger att man ska befinna sig på en plats klockan 10 nästa förmiddag känns inte så kul.
Men, det är väl bara att ta sig dit. Blir en trevlig prromenad på morgonen imorgon. Får se till att ha mp3:n laddad bara.

Nu kom min bror och beklagar sig över att han inte får köpa ett örhänge. Stackars pojk.

Ska avrunda kvällen med en film hade jag tänkt. Shrek 3 kanske? Någon som har sett den?
Min favoritkaraktär i de filmerna är Åsnan, helt klart!
Någon påstod att jag såg ut som katten, ni vet. Bara för att jag är liten och alltid måste se upp på folk. Som katten gör han han ska övertala någon.
Mästerkatten i Stövlar

ser jag ut såhär när jag ber om någonting?
hehe, inte på långa vägar lika söt!


Ska förresten till Halmstad på torsdag igen!
(iallafall som läget ser ut just nu)
Den här gången ska jag köra syster ner. Men ska till tandregleringen och hämta ut plattan som jag ska använda till tänderna i överkäken.
min fråga är helt enkelt om det är någon Halmstadbo som skulle vilja ses? Kanske ta en fika eller något?

Men, film var det ja!
Ha d fint mina änglar!
Kramar

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: