ayudame

Some Bonds Are Stronger Than Blood

Måndag

Kategori: Allmänt

Idag har jag varit hos mina morföräldrar hela dagen! :) Låter säkert inte alls speciellt kul, men det var det. Inte minst för att min mormor hade spelat in både So You Think You Can Dance och  MTV Video Music Awards åt mig! Tack snälla mormor! (sannolikheten att hon läser det här är dock minimal! hehe) Dessutom har hon ganska sjuk humor, vilket gör att man aldrig har tråkigt när man är hos henne heller. Fick supergod mat, kyckling med ris, och massa gott kaffe. Så min dag har varit riktigt bra! Sen var hon snäll och gjorde jordnötskakor också, fick med mig en burk hem. De är hur goda som helst! Jag skulle kunna leva på dem rätt länge.

Mormor och jag var ute och gick en lång runda med Mimmi. Vi gick nere vid havet. gud vad jag saknar havet! Speciellt då havslukten. Ni vet, saltvatten med tång. Och vågorna.
Nu fick jag hemlängtan igen..

Hur har er dag varit?

fika

Fika!
kaffe och jornötskaka



Titta vad jag kan göra!
Min dolda talang, hehe :P

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jaha, men då kunde du ju gått klart hela månaden, så dt inte känns som om man betalar så mkt för så lite, aa du fattar? haha. Mkt pengar ju.

    hur e dt annars, me allt? =)

    2008-09-09 | 21:13:35
  • Agneta säger:

    Imponerande talang där du! Hur trivs du i allingsås? Du får höra av dig när du kommer hem iaf :) tack för senast och klippningen :D kramar!

    2008-09-13 | 19:09:34

Kommentera inlägget här: